zondag 4 augustus 2013

De Ontmoeting

-De Ontmoeting-


Ik zat nu voor het 2e jaar op de Leonardoschool, en juf Mieke zei dat er een nieuw meisje in de klas zou komen. Ik vind het altijd leuk als ik nieuwe vrienden kan maken, dus was meteen enthousiast.
Toen jij binnenkwam, zag ik een aardig, verlegen meisje.

De eerste dagen bleef ik nog wat meer bij Mirte en Max, maar daarna wilde ik je toch wel echt ontmoeten. Al snel kwam ik erachter dat je inderdaad heel aardig was! Ik sprak een keer met je af, we wisten niet zo goed wat we moesten doen. Uiteindelijk hadden we toch een best gezellige dag! We werden heel melig en gingen winkeltje spelen. Ik was kassamevrouw en jij was de hele tijd dingen aan het stelen. Al snel volgde er nog een keer afspreken, en nog een, en nog een, en nog een!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten